PnrGg Kızlarrr biz 12+6 günlük olduk ama hiç karnım çıkmadı daha yaa. İnstagramda paylaşımlara bakıyorum 12 13 haftalık hamişlerin karnı çıkmış baya. Bizim ne zaman çıkacak acaba 🤔😊
Aspenya44 PnrGg benimde henüz yok. İlk hamileğinse geç çıkabliyo canım. Doktora gittin mi cinsiyet için tahmindr bulundu mu
Rknvlkn PnrGg ben 19 haftalığım 20 ye giricem hala yok hemen çıkanları bende anlamadım şişiriyorlar mı acaba resim çekerken
ikicocuklubiranne PnrGg o zamanlar gaz şişkinliği oluyor canım 18 e girdim hafif hafif başladı belirginleşmeye 😊
PnrGg Aspenya44 ilk canım evet geçen hafta gittim doktorum dediki kıza benziyor ama kesin değil bu ayın sonunda gel kesin belli olur dedi
Mervednr PnrGg valla büyümemesi çatlağın az olacağı anlamına geliyo herhalde 😂 o yüzden bebek sağlıklı olsunda karnımın büyüklüğü küçüklüğü çok önemli değil
PnrGg Rknvlkn yok artık 😂 nasıl oluyo ben çözemedim. Peki doktora sordun mu karnım hala çıkmadı neden diye.
Merveee277 Rknvlkn benimde boyum 173 20 de birden çıkmıştı top gibi halada öyle göbeğimin dışında bir değişiklik yok 😄 34teyim 10 kilo aldım ama belli değil
PnrGg Mervednr doğru diyorsun tabiki bebişlerimiz sağlıklı olsunda insan sadece merak ediyo ne zaman şişcez diye😂
Rknvlkn PnrGg boyum 1.72 hele sabahları dümdüz yani iç karınla alakalı bebeğin kilosu boyu gayet iyi dedi daha iyi aslında zaten 6. Aydan sonra bi anda şişicem ödemden bebekten. Hiç kilo da almadım aksine verdim baya o yüzden dert etmiyorum 😊
PnrGg ikicocuklubiranne gaz bende de çok oluyo bazen bakıyorum şiş hafif sonra bakıyorum düz olmuş yine
PnrGg Rknvlkn boyun baya uzunmuş canım senin iyce geç çıkar o zaman😂 hepimiZde farklı çıkıyor işte bekleyip görcez bakalım😊
Menis21 PnrGg Canım peki iç çamaşırının olduğu kısımda büyüme sertlik var mı bende 10+4 'üm rahiminiz portakal büyüklüğünde oldu diyo uygulama ama hani nerede o bile yok daha bırak karnı 🤔🤔🤔
PnrGg Menis21 ewet hafif şiş gibi görüyorum bazen kızz bazende sertleşip geriliyor göbeğimin altı anlık oluyo sertlik geçiyo sonra
GuelGltkn PnrGg ben 15 haftaligim bende de henüz cikmadi bende sasiriyordum baskalarina bakinca ama demekki ic karnimiz genis ondan cikmadi henüz
PnrGg GuelGltkn bazısıda diyorki karnı yağlı olanların geç çıkarmış. Ama ben hayatım boyunca hiç göbekli biri olmadım yani karnımın yağlı olduğunu sanmıyorum dedğin gibi iç karnımız geniştir belki
Elininanasi Cnm bende 13 haftalikken kilo aldihim icin karinim oyle cikmisdi yani.kilo alimi gibi Ama 16dan sonra baya buyudu😂😂😂😂😂16 hafta bittiyi gunden karinim baska formayi aldi ben kocam sasiriyoduk.ki bu boyle deyilds birden cikti hemde fazla Simdi 21+1iz baya var😂Buyuyor gunden gune.cikicak hemde birden cikicak😁
PnrGg Elininanasi senin baya erken çıkmış kız oy maşallah sağlıklı büyüsünde😊 darısı bize artık😂 ewet dediğin gibi birden çıkıyor diyolar bakalım
Elininanasi PnrGg Cnm benim karnim hic yagli piy katilo deyildi yani.zayif hamile kalmisdim ben Ama bebeuimin haraketlerini erken hiss etdom yani.Ama kilo almisdim tabikide.ic karinla alakali