Sinemhaciaydin benimde bayram çocuğu ama tabi önce gelmezse 🙂 hatta doktor aynı günü dedi 22 ağustos şimdiden bir kaç gün öndesiniz de dedi oyüzden önce bekliyorum kuzumu 🙂 ben kısa kol çok düşünmüyorum sonuçta temmuz kadar sıcak olmaz hava eylülde ve ağustosun sonunda. Uzun kollu penye zıbın çıtçıtlı fln aldım bir kaç tane cinsiyetimizde henüz belli değil kısmetse salı 🙂 o zamnda alıcam iki üç parça çünkü çabuk büyüyor dediler giydiremeden küçük kalanlar oluyormuş. Sen tecrübelisin benden daha iyi bilirsin, benim ilk bebiş olacak. beni de annem yengem bilgilendiriyor sağolsun 🙂 senin cinsiyet belli mi canım ?