Susamtanesii canım ben içine giydirmek için sıfırkol zıbın düşünüyorum dışınada bitane uzun kollu yeni doğdukları için üşürler ilk haftalar 1 ay sonra kısakollu zıbınla bile kalabilir agustosun başı yada tembuz benim doğum😊 ben böyle düşünüyorum ama hava ve bebişin gidişatı nasıl olur bilemem😇 birde ben 3 ay boyunca giyecegi kadar alış veriş yapcam sonrasında yeniliycem mevsimine göre