Zelisgokhan Sevcanesme o idrar olayı insanı bitiriyor zaten şimdiden bıkmış durumdayım isyan etmiyorum ama çok zorlanıyorum bende çok icmeme rağmen çay,soda, süt ev yapımı meyve suyu içiyorum daha çok
Hulya00 YNY maşallah Sağlıklı sihatli günlerini göstersin Rabbim normal mi doğum. Yaptınız sezeryanla mı
Popmum Kızlar soru altında sorayım dedim 37+4üm bu sabah tartıldım 2 kilo vermişim 🙁 bebekten gitmemiştir değil mi oysa ki iştahım da arttı neden kilo verdiğimi anlayamadım
Ela11 Zelisgokhan ıspanak brokoli karnabahar bulgur pilavı pirinç pilavı makarna yoğurt süt peynir makarna ben çok yedim ıspanak brokoli karnabahar hepsinden çok yedim 4 kiloya yakın şuan oğlum
deletedmom832 Zelisgokhan kaynanam yoğurt mayalıyorrr muz ve balla yiyorum doktorum söylemişti 🤗 ama sürekli yemiyorum ondanda sıkılıyorum😬