Nata97 Meraba kizlar. Benim bi tanidigim dogumundan birgun once ahududu yapragi chayi demledi ve ichti. Dedigine gore rahmi yumshatmak icin ce elastik olsun diye ichiyorlar. Ve de dogumu hizlandiran bi chaymish. Bende bunu deniyicem inshAllah hayri dokunur ama bana daha var 33+5im 💕
Seren27 Nata97 tamam da sen neden değisik yaziyosun chay dedigin çay mı inşallah mi demek istedin yani
Nata97 Seren27 mesela neden değişik değil değisik yazdın yazmıyorsun değil yazmiyosun yazdın?))) demek oluyor bazen bence tartışlacak konu o değil)))))
Nata97 Zehra5507 yapragi mi? Benim arkadasa doktor tavsiye etmishdi ichdiyi anin sabahsi dogumu gerchekleshmishdi
Nata97 Zehra5507 kasilmalari kolay atlatmaya yrdim ediyor bide rahmin kaslari guclenmesi yumsalmaya engel degil bence. Kesi dikis az olur dushunyorum
Nata97 Ayguns chunki turkiyeli degilim. Biyle yazdim anlamayan oldu duzetdim Shimdi niye yazdim nasil yazdim tartishilmiyor bence ))
Ayguns Mervezngn sanmıyorum bir kısım gayet normal yazılmış. Genelde aralara h katmış. Bi zamanların ergenlik modası olanından..
Ayguns Nata97 bu cümleyi gayet düzgün yazmışsınız. Bir önceki cevaptaki cümlelerinize de ben yabancıyım deyip aralar h harflerini yerleştirmişsiniz yine. Garip 🤷🏻♀️😄
Saratln Ayguns canım fransızcada mesela ş harfini duyabilmek için ch yazılır.. oda duyduğu gibi yazıyor olabilir anlaşılıyor nasılsa..😊
Seren27 Ayguns isteynce yaziyormus demek ki maksat burda bunu söyleyecegmizi bile bile iş atiyor insanlara iste 🤦♀️
Miriryim Bu çayı şuanda ben de içiyorum. Böğürtlen yaprağı çayı. Gaz yaptı ben de . Bıraksam mı diye düşündüm ama her gün olmasada içiyorum bir gün arayla.