Busrakaratepelerden 39+5 teyim pztsi azcik kahverengi leke geldi ama başka belirti olmadı gün aşırı kontroldeyim cuma 40. Haftaya giriyoruz bakalım gelme niyeti yok sanırım
Sedazkan Busrakaratepelerden hayırlısı olsun canım doğum belirtisi olabilir bende bi belirti bişey yok daha 😊 Şubat bebişleri nazlı çıktı 🙈
Prensinannesi BENDE40.1 haftaligim gunluk komtrole gidiyorum doktorum 41 bekliyelim olmadi suni sanci vericek hakkimizda hayirlisi olsun hepimizin 🤗
Prensinannesi Sedazkan Evet hwrgun gidip nst ve utrasyoma giriyorum canim bebegin suyuna kilosuna bakiyor eger bi sıkıntı olursa hemen yatis yapicak ama eger bi sıkıntı gormezse 41 haftayi doldurmayi beklicez 😊