Öncelikle merhaba bayanlar 🤗 Biz 40 haftayı doldurduk 4 gün daha beklemeyi önerdi doktorum daha sonra suni sancı denenecek yada sezeryanla olucak. Suni sancı hakkında ne düşünüyorsunuz ? Sizin doktorunuz ne önerdi ve sizler kaçıncı haftadasınız. Bebeğim kız bu arada 😊