Ema GizemKaan çok güzel hazırlamışsınız darısı bize inşallah yalnız bebiş için baya giyecek var gibi o kadar lazım oluyor mu acaba
GizemKaan Ema çok teşekkürler ☺️ 3 takım hastane çıkışı koydum ☺️ Melek kanatlı tulum ve Fenerbahçeli takım fotoğraf çekimi için ☺️
GizemKaan Esenn1 teşekkür ederim ☺️ 3 takım hastane çıkışı koydum, Melek kanatlı ve Fenerbahçeli takım fotoğraf çekimi için 🙈
GizemKaan Saratln teşekkür ederim. 3 takım hastane çıkışı koydum, Melek kanatlı ve Fenerbahçe li takım fotoğraf çekimi için ☺️☺️
Sevdaliza Çok güzel olmuş canım maşallah sağlıkla giymeyi nasip etsin kıyafet fazla gözüküyor ama her takımı farklı keseye koymuşsun ondan heralde canım bayıldım valla eline sağlık
GizemKaan Sevdaliza çok teşekkür ederim canm ☺️ 3 takım hastane çıkışı koydum. Diğer 2 tanesi Melek kanatlı ve Fenerbahçeli takım fotoğraf çekimi için ☺️☺️
GizemKaan Us41 teşekkür ederim canm ☺️ Fazla gözükür ama 3 tane hastane çıkışı var, Melek kanatlı ve Fenerbahçe li takımlar fotoğraf çekimi için 😁😁
1umutturyasamak GizemKaan çok güzel olmuş bnce cnm aynı bnmki gbi doğumun nzmn hırkada koy istersen üşüyeblrsn doğumdan sonra
GizemKaan 1umutturyasamak teşekkür ederim canm Doğum 23 Mayıs Allah kısmet ederse. Geceliklerim sabahlık şeklinde takım o yüzden yelek koymadım sabahlık var diye
GizemKaan 1umutturyasamak 3 tane hastane çıkışı var canm Melek kanatlı ve Fenerbahçeli fotoğraf çekimi için. 3 tane fazla değil gibi sanki ama bilemedim ☺️