ebrarmom08 Pelnm 1 kac sene once vuruldgmda ates yapmisti kolum kizarip sismisti ama gecenlerde 1nci dozunu vurdurdum sadece kolum biraz agridi o kadar yarin 2nci dozu vurulcak
Sedef-345 Pelnm ben bugün ikinci dozu oldum. İlk dozda hiçbir sıkıntı yaşamadım. Ama herkeste aynı etkiyi göstermez
Pelnm Deletedmom123 kuzum ben şimdi vuruldum iğneyii hiç hissetmedim umarım sonra da ağrısını farketmem 😇
Dlrkzy Pelnm ilk dozu 20. Hafta yapıldım 4gün agrı oldu kolumda ikinci dozu 10 gün sonra yapılacak inşallah agrı olmaz 😭
Esrasrgn Pelnm bende 2 hafta sonra 2. Dozu olcam. Vurdrduktan sonra kol ağrısı oluyo 3-4 gün sürüyo başka bişey yok. Ama sanki kolunun üzerine düşmüş gibi ağrıyo yanii üzerine falan yatamıyosun hareket ederken ağrı oluyo falan ama geçici 😁
Deletedmom123 Pelnm peki aile hekımını internetten mı e nabızdan mı seçtın canım ben bu gun pttden e devlet şifresı alcam da bu arada geçmiş olsun ağrı olmaz inşallah canım 🥰🥰♥️
Pelnm cigdemmkilicc kuzum yenii vuruldum ve sordumm dediğin gibii artık 30a kadar iki dozu en azından vurulmak gerekiyormuş
Pelnm Deletedmom123 inşallah kuzum 🙏🏻🙏🏻 Ben direkt aile sağlığına gittim kayıt yaptırıcam dedim form doldurdum bir tanee doktor atadılar hemen sonra ebeylee görüştüm
Deletedmom123 Pelnm ben de böyle yapmayı düşündm e nabızdan kayıt olcaz dedı eşim valla ben de yarn gtcem sen hangi şehırdesın canım
Pelnm Deletedmom123 gittiğinde hemen hallederler kuzum kimlik fotokopini götür sen isteyebilirler istanbuldayım sen
Deletedmom123 Pelnm Öyle yapayım yarın 🤗 sağol ben de istanbul da Zeynep kamıle gıttım bu gun hiç ıyı davranmyolar ya sen hangi hastaneye gdyosn
elams1 Pelnm yok canım ateş filan yapmıyor su geçirme ama dikkat et Ağrı’da hafif oluyor benim fazla olmadı korkulacak bişey yok yani ihmal etme
Ela11 Pelnm ateş vs olmadı bende sadece ilk dozda biraz ağır oldu buz tut koluna ovma iğne yapıldıktan sonra duş alma söylerler zaten sana buz iyi geliyor ama benim kolumda çok ağrı olmuştu
FnurGokcan Pelnm bu sabah oldum ve sanki hiçbir şey olmamış gibi hayatıma devam ediyorum canım. Acısı yanması falan da yok hatta abartılacak hiçbir şeyi yok. İnan kan aldırma daha acılı oluyor
Pelnm FnurGokcan ben de öğlen gidip vuruldum kuzum dediğin gibii hiç hissetmedim inşallah sonrasında da ağrısız geçer
Irono 2. vurulusumda sinek isiriigi kadar ne vruulurken nede vurulduktan sinra aci cekmedim doktiru cogu kez uyardm ama cok koekuyorum diye 😍😂