Pelnm ben ilk dozu vuruldum. Vurulurken acımadı hatta birkaç gün acımadı. Sonra başladı ağrısı 3 gece uyuyamadım. Üstüne yatma, o kolunu kullanma, birkaç gün duş alma, ağrırsa soğuk kolonya bas demişlerdi. Söylenenleri uyguladım aslında ama belki istemeden yanlış bir hareket yaptığım için o kadar ağrıdı. İki hafta sonra ikincisi var korkuyorum 😂