Kahraman35 Merhabalar 🤗💖 ben de 26+4 oldum temmuz annesi olacağım inşallah. Ben alacaklarımı liste yaptim. Burdan atayım isterseniz. Bi de için de kimyasal olmayan bazı malzemelerin listesini yaptım onu da atayım fikir olsun. Çünkü insan nereden başlayacak ne alacak bilemiyor. Büyük eşyalar için şöyle bir plan yaptı ben çocuğa oda yapmayacağım küçük boş odam var geçen ay oraya köşe koktuk aldım. bu ay bebek arabasını aldık diğer ay O odaya halı ve şifonyer alacağım. Sonraki ay da anne yanı beşik alacağım. Bu arada bebek arabasını e bebekten aldık 450 lira da hediye çekimiz oldu onunla da listeyi tamamlayacağım inşallah 🦋😍🐞 planlarım böyle belki size de fikir olur 🌺😍🌹
Kahraman35 [url=https://hizliresim.com/16XOdb][img]https://i..com/16XOdb.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/Bak78j][img]https://i.hizliresim.com/Bak78j.jpg[/img][/url]
Ebrs Kahraman35 hemen ekran görüntüsü aldim, elune koluna sağlık benim listeleri uygulayamiyorum bari bunu deneyeyim 😂
berjerdekikaolikalev Sad3c3m Ay inşallah bugün çıktım bakmaya ama anca baktım iki bişey alıp çıktım 🤪
Hyrye Esradonmez 18 Temmuz da da biz alacağız Allah’ın izniyle sağlıkla gelir inşallah oğluşlarımız Allahım sağ sağlım kucağımıza almayı nasip etsin
Sad3c3m Gunes05 çalışabilir raporuyla 2 hafta çalıştıktan sonra izne çıkmak için gene rapor almam gerekiyor o zaman
Hulyasamet Kuzular birey sorayım bende Temmuz annesi olacağım basılar 27+3 ün ana kemımda bebek bi yerde toplanıyor normal mi sizde de oluyor mu bu sonra serbestleşiyor bazen rahmime doğru aşagıya vuruyor normal mi erken mi yaşayan varsa
Minigimkizim Bende izmirdenim canım 25+4 günlüğünüz Temmuz sonu Doğum olucak inşallah alışverişe başladınız mı nerelerden alışveriş yaptınız 🥰
Catsmomy Minigimkizim bende geçen hafta başladım Temmuz 21 gibi benim de :) Son aya kalmadan bitsin istiyorum alışveriş
Esradonmez Aysun amin ya ne kadar güzel bisey bebeğinizi Allah saglikla kocamıza almayı nasip etsin inşallah
Catsmomy Minigimkizim Bebek arabası aldık en büyük olarak :) bi tane hastane çıkışı beş altı tane zıbın iki tane ikili paketlerde uzun ve kısa kollu zıbın battaniye müslin ama daha çok şey var tabi :))
beyzayagiz 00:00 da 28 olcaz insallah normalde 10 temmuz ama sezeryan olcagi icin 5 6 temmuz gibi aliriz dedi doktor insallah