Sad3c3m SARAMAZE19 bebeklerin çok azı tahmin edilen zamanda doğuyormuş sanırım. Hayırlısıyla gelsinler 🙏🏻
berjerdekikaolikalev Sad3c3m Arabasını alsak mı diye düşündüm çünkü hastane masrafı oda masrafı sıkıştırmış olacağız ama diğer yandan da erken mi diyorum 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️ Allah yardımcımız olsuun 🥰
Sad3c3m berjerdekikaolikalev ay zaten sıkışmış gibi hissediyorum bende herşeyi almaya güç yetmez ilk yedi ayda ne olur ne olmaz diye almadım bişey şimdi kaldım böyle :)
Bsekvnz berjerdekikaolikalev elim bir uzun kollu ya gidiyor bi kısa kollu ya, temmuzda kuzenimin bebegi doğmuştu geçen yaz bol kısa kollu çıt-çıt li bady al başka bisey giyemiyor sıcaktan bi de tek alt aksam yatarken giydirdim diyordu ama kafamda deli sorular 🤦♀️
berjerdekikaolikalev Bsekvnz 😁😁😁 Bencede kısa kollu bol bol almak lazım zıbını çok alın diyorlar, uzun kollu az alırsak çabuk büyüyorlar zaren elimizde kalma durumu da vae ortalamak lazım ama nasıl🤦🏼♀️🤷🏼♀️
Bsekvnz berjerdekikaolikalev😊😊 tecrübeli temmuz annesinden bilgi almakta fayda var bir ihtiyaç listesi olsa yaz bebegi icin harika olacak
Sad3c3m berjerdekikaolikalev berjerdekikaolikalev evet ya sorma 😃 inşallah kısa süre içinde bizde hallederiz. Erkenden gelmeseler haftalarında gelseler de bar hazırlıkları bitirsek🥰
Synonyms 28+2 den selamlar bizdende. bebek alışverişimi erkenden bitirdim şimdi mobilyalarının gelip yerleşmesini bekliyorum sonrasında artık bişeyler çıkar mı bilemiyorum.
Sad3c3m Bebekveben hocamm şu izin konusu hakkında bişey soracağım. Bende öğretmenim de 32. Hafta değilde 34. Haftada mesela çıkabiliyor muyuz ? Bir bilginiz var mı? Ben sınavları bitirip öyle ayrılmayı düşünüyorumda. 32. Haftada çıkarsam erken olacak sınav için 😔
Kbr5361 27+3 olduk bizde herşeyimiz alındı bebşiğimizin eve gelip kurulması kaldı 🥰😍 eşyaları yıkamak yerleşmek kaldı bide
Synonyms Kbr5361 bende aynı durumdayım. mobilyaları ve genel temizlik için deterjan ne kullanmayı düşünüyorsunuz?
berjerdekikaolikalev Bsekvnz Katılıyorum ☝🏻 bencede fikir amaçlı paylaşım yapanlar olursa çok makbule geçer en azından dua ederm 🙈🤗
DuyguSenturk Ebrs oda takımı ve bi kaç ıvır zıvır kaldı onun dısında tamamladık biz çok şükür siz naptınız ?
Ebrs DuyguSenturk bende kiyafet zıbın falan aldim, beşigi arabası duruyo daha almadım 😊 agirlasmadan yetistirebilsek bari
berjerdekikaolikalev Sad3c3m Ay inşallah bugün çıktım bakmaya ama anca baktım iki bişey alıp çıktım 🤪