Merhaba ben 7 haftalık hamileyim sağlık ocağı gebelik takibi başlatmamız gerekiyor dedi kan tahlilinde troid bezim yavaş çalıştığı çıkmış değerlerim 10 muş kendi doktoruma gitmemi söyle özel bir hastanede hamilelik takibimi yapıyorum doktora gittik dahiliyeye gönderdi dahile doktoru ilaç verdi 1 ay sonra tekrar kontrol yapıcak bugün gittim doktora tekrardan kan aldı ve ultrasonla boğazımı kontrol edicekler iki gün sonra biraz araştırdım yorumlardaki gibi çok büyük sorun değilmiş 100 kadından 40 ında çıkıyormuş rabbim yardımcım ve yardımcınız olsun gebe hanımlar inşallah stabil seviyeye düşer acaba bu süreci atlatıp doğum yapan var mı ?