Eelif82 Prettymom Prettymom çok teşekkürler tatlım darası başınıza inşallah sağlıkla alın bebişlriniZi inşallah 🙏🏻🥰
Eelif82 Prettymom suni sancı da verdiler evet ilk hastaneye gittiğim de 1 cm di sonra 4 6 8 derken Doğuma aldılar gece 4 gibi hastaneye gittim öğlen tam 1 de doğurdum çok şükür kısa sürdü darası başınıza inşallah bi avaz da doğurun 🙏🏻🤗
Prettymom Eelif82 ayy inşallahh canım 39+1 dua ediyorum ki kendi sancımla çıkıp gideyim suni den korkuyorum :( inşallah kısa zamanda doğururum bu gece mesela 😍😍 vallahi daha yeni yıldız kaydı hemen Allahım doğurayım hemen dedim:) nasıl stres olduysam