Eelif82 Oldu olmadı tehlikeli aman kalkma kanamalar ilaçlar serumlar erken gelebilir vs vs derken 38 haftaya girdik ve gece 03;30 da suyum gelmeye başladı şu an hastane deyim yatışım yapıldı açılmam 1 cm nts ye bağlı yatıyorum bir aksilik olmazsa normal Doğum olacak inşallah 🙏🏻🥰🤗 rabbim herkese sağlıkla almayı nasip etsin yavrularımızı🙏🏻🙏🏻 Heyecan korku ne yazsam bilemiyorum dua edin annişler 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Eelif82 Saat tam 13:00 de geldi paşam hemde epiduralsiz çok kolay değildi ama çok zorda değildi kızlar anlatılmaz bir duygu 🙏🏻 Güzel dilekleriniz için hepinize teşekkür ederim darası sizin başınıza inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Eelif82 Prettymom sancılarım vardı ama benim acıya dayanmam yüksekmiş suni sancı da verdiler ama sorunsuz gerçekleşti doğumum 🙏🏻🤗🧿💙