Aycann12 Nomays11 aynen banada öle dedi ama 35 haftalık görüyorum dedi endişe etme dedi ama. Normal bide açıklık olması daha mı iyi sizce 1 buçuk santim açıklık var dedi
Nomays11 Aycann12 bendeki açıklık yarım cm falandı geçen hafta bence olması daha iyi normal olması yolunda güzelce gidiyosun demekki bi hayırlısıyla kucağımıza alaydık kendimi bu hafta doğrcam diye şartladım aetık hayırlısı olsun 😂
Aycann12 Nomays11 aynen öle hayırlısı olsun canm allah sağ selamet kucağımıza almayı nasip etsin inşaşah
Lina3 Nomays11 bilmiyorum artik 🙈🙈🙈 allahim kucaginiza almayi nasip etsin saglikli sihatli bir sekilde 😘