Nomays11 33+4 haftalık hamileyim ve şuan sanırım halay çekiyor yada amuda falan kalkıyor özellikle gece çok hareketli ne oturabiliyorum nede yatabiliyorum gece uykusu hiç yok bence normal ama sende ilkkez olmuşsa acaba tatlı bişemi yedin ? Çikolata gibi tatlı meyva süt gibi bişe biraz heycanı arttırıyor bebişlerde en azından kızım seviyor sütte bile mutlu 😀