Irmakdkm yok takmaa..gercekten takmaya degmiyo..ufak tefek agrilar olcak ama gercekten sonu cok guzel..bak okadar agrimm olmasina ragmeen..yemin ederim agzimdan cikan tek dua Allahim evladim banaa ben sana muhtacim kimseye muhtac etme ayaga kaldir...evet cok agrim var vee ben kimseye gel camasirimii degis bile demedim..Allaah onun gucunuu verdi..sende icini guzel ferah tut..