Glsmrt Hayırlı Uğurlu Olsun Rabbim anneli babalı büyütmek nasip etsin vatana millete hayırlı evlat olsun sağlıkla büyüsün inşallah hayırlı evlat olsun 🙏.
Çok güzel senin adına mutlu oldum bişeyi merak ediyorum bu benim 3. Sezeryanım olacak 2.de dr çok ısrar etmişti spinal için ama korkmuştum şimdide hani bebeğini doğunca hemen görebilmek bilmem biraz heveslendim sanırım ama panik yaparmıyım tabsiyonum düşer mi uyuşmazsam gibi gibi soru işaretleri var aklımda hani demiştiniz ya hissettim baya baya ne yaptıklarını anlıyormusunuz zor mu ?