Zeyneb99 Edebyahu ben ben bennnnn 39 olduk ama bir tik yok ya yarin doktoum altdan bakicak acaga doguruyo ola hilirmiyim
Ebrs Edebyahu daha 28.haftadayim ve bende kulübe katılmak istiyorum 😂 sırt ağrısı, kaburga ağrısı dayanılmaz olmaya basladi
Edebyahu Ebrs oooo bacım sana daha çok var önce bizler kusur bakma alamazuk seni😂😂😂 allah hayırla gelmeyi nasip etsin inşallah 🥰
Ebrs Edebyahu hahahah 😂😂😂 Allah önce size, 10 hafta sonrada bana nasip etsin hayırlı doğumları canım. Uzarsa sezeryannnnn diye bagiricam 😂😂
kbratsn Edebyahu 🙋♀️bende artk doğurmak istiyorum ne yapmam gerekiyor diye araştırmalara bile girdim
duygudddd Tgbatem b12 verdimi doktorunuz bende ellerimi kapatamıyorum eklemlerim acıyo b12 biraz rahatlatmştı
Tgbatem duygudddd ilaç fayda etmez dayanmaya çalış yoksa doğuma alalım seni dedi içtiğim kan ilacında b12 de war magnezyum iyi gelir demişlerdi aldım hiç fayda etmedi
RecebinEsrasi Edebyahu ben ben ben😍bu zamana kadar içeride tutmaya çalıştık şimdi de gelsin istiyorum tık yok son 20 gün vakit geçmez oldu🤗
Gulsahural Edebyahu ben 38de gel diyorum sureklı 1 hafta 2 hafta sonra baslicam her dakika söylemeye 😀😀😀😀