Edebyahu 35+5 olduk şafak sayiyorum gelsin istiyorum en geç 38de nolcak böyle bilmiyorum kasiklarimda adet olacakmisim gibi sancılarim oluyor oğluşum karnımı adete bir taş haline getiriyor her 10 dakika da 2 defa oluyor garanti böyle nolcak bilmiyorum sanırım bu kasılma oluyormuş 19 unda kontolmz var bakalım belki geliyor derler 🙈🙈🙈 erken 1 hafta sonra gelsin yine olur kafayı yicem gelsin diye 😀😀😀