MYSR Ezgisu sağol canım mutlu ettin beni :)) şuan için normal görünüyor ama bu gece rüyamda sezaryen oluyordummm
Ezgisu MYSR rüyalar tersine çıkar derler ya o şuan devreye girsin ve normal bir doğum olsun inşallah 🌸 :)
Popmum Hayırlı olsun doğuruyorsun 😁 darısı başıma inşallah 37+2yim ben de açılayım ben de doğurayım artıııık
Popmum MYSR benim ilk hamileliğim sancı nasıl bir şey onu bile bilmiyorum 😂 umarım geleceği zaman anlarım
Zeynep7492 Beyzagzn erkek🤗bllı degıl ne catı muayenesı yaptlar ne normal ya da sezeryan dedıler sizde durumlar nasıl
Purelove Popmum aynen ya benim de öyle 35+5 im hiç ne ağrı ne sancı var ne zaman başlıyor bu sancılar ağrılar
Popmum Purelove 37+2 hala sancı mancı yok bir tek ara ara kasığım ağrıyor bazen de belime ağrı giriyor göbeğim de aşağı inmedi aksine bebek tepemde dolanıyor
ebru23 MYSR yavaş yavaş gelir o çok fazla kanama şeklindey se hemen git yoksa doktorun söylediği zaman bende 38+1de gittim açıklık yoktu. Hiç sancı çektin mi ben bu ara ishalim ilaç verdi bunun için düzenli sancinla mi açıldı yoksa hissetmedin mi?