MYSR bahsettiğin durumu geçen gün tansiyon yüzünden hastanede yattığım zaman bir abla yaşayıp gelmişti .Seninkide ablanın anlattığına göre normal canım :) Bebek iri diye sezeryana aldılar .çok saglıklı bir bebeği oldu . Senin normal doğum mu ? . Rabbim kurtarsın inşallah sağlıklı bir bebeğin olur 🙏