htckeremnil Xmom ikinci ama insallah hissederim. Bunda cinsiyetide sabirsizlikla bekledim Hareket etmesini de oyle bekliyorum. İnsallah sagliklidirda gec olsun guc olmasin. Yarin kontrol zamanim geldi Allahtan yoksa paniklemeye basliyacaktim
Xmom htckeremnil insan öyle oluyor kontrol vakti gelene kadar acaba iyi mi bebeğim nasıl falan diye 😅 neydi cinsiyeti?
Zeyneppp34 Haribo42 bakalım oynar inşaAllah annesinin içi rahatlar 🤗 bende böyleydim 37.haftaya geldik çok şükür 💙🙏
Serenulkaya Haribo42 & daha kucuk o haftalarda duzensız oluyo 29. Haftadan sonra duzenli tekme yıyıyon
Gulhan12 Haribo42 canım bende de olmuştu o 3 gün hissetmedim bebeğimi şükür 4 gün tekrar başladı pıt pıt hareket etmeye içini ferah tut yeter☺️☺️🙏🙏
Dilek25 Haribo42 tatlı bişeyler yedikten sonra sırt üstü uzan ve bekle endişe etme hiçbişey yoktur Allahın izniyle
Aydann Bende 22+3 oldum bayağı hissediyorum artık ama 18 haftalıkken sürekli hissetmedim için rahat etmeyecekse sağlık ocağına git dinle canım ama içini ferah tut bişey yoktur hissetmediğim zamanlar bende korkuyorum ama telaş etme sonradan hareket eder
Betttt Haribo42 canım 17. Haftada bende hissediyordum senin gibi bi hafta falan hissedemedik hiç korkma Allah ın izniyle hiç birşey olmaz :) bi kaç güne yine hissedersin
Reykzy Haribo42 küçük daha hissedersin zamanı gelince hergün uyutmuyo şimdi valla sürekli dürtüyo hıçkırıyo kuduruk şuan güzelce uyumanın tadını çıkar
Haribo42 Hepinize cokkkkk tsk ederim kizlar hala hareket etmedi ama bi tik rahatladimm ins edicek inaniyorum 😍