Haribo42 Kizlar ben 1 haftadir bebegi hissediyordm ama dun aksamdan beri hic hissetmedim cok’korkuyorum ya bisey olmusmudur bugun tum gun icimde bi sikinti vardi:((((
Dilek25 Haribo42 bende öyleyim canım bazen hissedemiyorum ama biz hareket halindeyken bebeklerimiz uyurmuş. Ben genellikle sırt üstü yattığımda hissediyorum pıt pıt 😊
Xmom Haribo42 biz de 18+4 olduk bir kaç gündür hissediyorum ama sürekli olmuyor bu.. daha erken normalde bu haftalarda hissetme başlamıyor bile çoğu kişide.. o yüzden ben hareket ettiği zaman seviniyorum etmediği zaman neden etmiyor diye düşünmüyorum 😅
Xmom Haribo42 için rahat etmeyecekse git tabi ama gerçekten erken kendini her seferinde böyle yıpratma 😕
Dilek25 Haribo42 tatlı bişeyler yedikten sonra sırt üstü uzan ve bekle endişe etme hiçbişey yoktur Allahın izniyle
Ayselhmrc Haribo42 canım bende 20+1 oldum dün hissedemiyo gibiyim panik yapıyorum ama akşam üzeri pıt zıt kasıklarmda harkt merak etme inşallah bişe olmaz 😊😊
Zeyneppp34 Haribo42 bakalım oynar inşaAllah annesinin içi rahatlar 🤗 bende böyleydim 37.haftaya geldik çok şükür 💙🙏
Xmom htckeremnil çok normal inanki benim de daha bir kaç gün oldu ama ilk çocuğunsa geç hissedilir diyorlar.. 21-22ye kadar yolu var hatta daha fazla..😊
ozgurhayalim Korkma canim. Bende ilk 18. haftada hissettim. Ara ara hissediyordum her gün degil yani. 22. haftada her gün hissetmeye başladım.
htckeremnil Xmom ikinci ama insallah hissederim. Bunda cinsiyetide sabirsizlikla bekledim Hareket etmesini de oyle bekliyorum. İnsallah sagliklidirda gec olsun guc olmasin. Yarin kontrol zamanim geldi Allahtan yoksa paniklemeye basliyacaktim