sariselin Irem19 15+3 olduk oğluşla. Baş ağrısı dışında şikayetim yok şimdilik, kilo almadım henüz 🤰🧿👼🏻
espalp Dün çok fazla dersim vardı çok ayakta kaldım o yüzden olabilir mi bilmiyorum ama kasıktan değil aşağıdan çok kötü zonklama hissediyordum 🤦🏼♀️ Uzanıp, uyuduktan sonra geçti çok şükür 🤦🏼♀️ 15+5 olduk oğluşla şükür 🙏🏻🧿👶🏻
Yegino Irem19 ben 1 kilo aldım sadece ama göbüşümün maşallahı var 😀 ve bende bu aralar çok çıkıyorum tuvalete ilk başlarda daha az oluyordu sanki