Atmy Hanımlar nst girdinizmi sancınız cıktımı ben 35+6 gittim bugun sancılarım cıktı acılma varmı diye catı muanesi yaptı acılma yokmuş bebeğimde 3kilo olmuş🤷♀️
BurcuY Nursemom inşallah hepimiz sağlıkla alalım canım 💕 doğru sölüosun ama maalesef böle insanlar var 🙄