gokturkhicret55 şimdi kontrolden geldim, epidural normal Doğumu sordum hastanede var ama ben önermiyorum ddi. Hiç açıklama yapmıyor doktorum sorarsam cevap veriyor resmen 😔normalden korkuyorum ddim hiç yardımcı olmadı bilgi vermedi sen nasl istersen o şekilde olur ben sadece sana yardımcı olabilirim diyor😔 bende sağlıkçıyım böyleleri yüzünden bazen nefret ediyorum sağlık sektöründen 😶