Dilarak sizin haftanızda bana da oldu. Hatta kırmızı renkti. Hastanede yattım bende. İğne, serum, progesteron fitil kullandım. Sonra 3 ay içinde 3 kez daha yasadım. Hepsinde pruluton iğne vuruldu. Günde 3 kez progestan fitil kullandım. Bol su içmeye çalıştım ve yattım hep. Şimdi 20. haftaya girdik çok şükür🙏