beyza00 ilk zamanlar çok iştahım yoktu sebze agırlıklı beslendim hep. Ekmek sadece kahvaltıda 1 2 dilim yedim. Bide sabah kusmalarım 5. Aya kadar devam etti belki o yüzdendir. Ama 6. Aya yakın iştah tam açıldı tatlı krizleri çok çabuk acıkmalar başladı. Şimdide çok kısıtlamıyorum kendimi sadece gece yememeye çalışıyorum çünkü artık istemsizce kilo alımı artıyor bebek büyüdüşçe