Skryszn ilk kızım da 24 kilo ile Doğuma girdim. Şu an yarın 33 haftalık olucam 14 kilo falan aldım belki daha fazla 🙄 demem şu sorun etme emzirdiğin de hepsi gidiyor. Kızım 6 aylıktı hamile kaldığım kilodaydım😌🤗 içşni ferah tut😌 bi de bebeğin kilosuna takma ultrasonlar hep farklı canım özelde farklı benimde devlette farklı 🤷♀️🤦♀️