Fatiheren_61 rahme giden damarların ikisinde de direnç varmış, yani bebeğin yeterli beslenememe riski oluyor. 3 aydır ilaç kullanıyorum kanı sulandırmak için, takiplerde de doktor bakıyor ona göre besleniyorum, tansiyon takibine dikkat ediyoruz. O şekilde