Gokceboran nazlihasan sağlıklı olsunlar tüm bebekler ama yanılmaya payı oluyor referans aralığı kafa ve karın ölçüsüne göre tahmin ediliyor.Biraz kafası büyük ondan öyle gözükmüş olabilir☺️
Adencanan Zeynep7492 benim hep perşembeleri oluyor kontrol doktorum hep tam haftasında alıyor kendi veriyor randevuları. Hayırlısı canım iyi haberler git gel 😊
Zeynep7492 Adencanan saolasın cnm sende ıns ben ılcede oturunca risk durumuna karşı birde il merkezınde bır dr a gıdıyrm oyle olunca arada hatlar karışıyor kontrollerden sonra yınr haberleselım ıns
tazeanne61 Beyzagzn bebeklerimizin kilosu nerdeyse aynı doktorun diyetisyene yönlendirdi mi ? Kaç kilo aldın şimdiye kadar 38. Haftada normal Doğum mu olacak
Beyzagzn tazeanne61 diyetisyene gitmedim ama kilolu dediler doktor normal sezaryen demiyor ama normal yapacak gibi size dediler mi bir sey
Cansu57 Beyzagzn canım bende 36+0ım bebeğim 3500ün üzerindeymiş 53 cm dedi doktor ve haftası 40 hafta ile uyumlu. Sana doğum için birşey dediler mi
Beyzagzn Cansu57 benimde karin cevresi 40 hafta ile uyumlu cikti demedi ama normal yaptiracaklar sanirim
tazeanne61 Beyzagzn henüz bir şey demedi doktorum zamanla belli olacak bebeğin kilosuna göre 12 kilo aldım ben de Doğumu suni sancıyla mı başlatacaklar
Cansu57 Beyzagzn benim baş çevresi 40+5 çıktı. 3500 ile 4000 arasında doğar dedi.Büyük ihtimal sezaryen dedi yarın tekrar kontrol edilecek. Oysa gebelik haftam 36+0