uygaranne Kızlar merhaba 🌺 33 haftalık gebeyim fakat bebeğimin hareketleri hem yavaş hem güçsüz atıyor bazen pek hissedemiyorum?aynı durumla karşılaşan varmı..?? Yazılanlardan okuduğum kadarıyla uyuyamıyoruz sert tekmeler yazılıyor ben hiç yaşamadım oğlum benle uyuyo sabah benle uyanıyo acaba sorun teşkil ediyormu?kontrollerimde gayet iyi ve sağlıklı
Merveee277 uygaranne bende 34teyim suyum az doktorum günde 10 hareket saymamı istedi ama bazıları güçsüz oluyo demiştim oda güçlü güçsüz farketmez bizim için hareket önemli dedi. Hem şu an gayet güçlü vuruyo pozisyondan kaynaklı heralde
hunilimom uygaranne bizde 33 deyiz dünden beri çok az hissediyorum ondan önce karnım dalga dalga olurdu sertleşir sürekli dönerdi felan 2 gündür çok az hissediyorum dün hareket etsin diye tatlı yedim felan ama ayy hadi hareket edeyim de merak etmesin gibi biraz etti o kadar sanırım normal
uygaranne RdvnMlkn şaşırıyorum uyuyamıyorum diyenlere acaba bebeklerin karakteristik özellikleri mi yoksa yeri daraldığı için mi?
uygaranne Merveee277 2 satte bir 10 hareket mi yoksa tüm gün içinde 10 hareketmi cnm? Benimde suyum fazla galiba Sudan dolayı his olmuyor olabilir
Merveee277 uygaranne günde 10 hareket dedi. Ama hareket ettiğinde her tekmeyi saymıcam o hareket bir oluyor isterse 5 dakika sürsün
enfla uygaranne şimdi doktordan geldm bebekte suyu muyu hersey ıyı gorunuyor dedı demekkı keyfıne gore hareket edıo 😄
Ulvish Benim kiz masallah hep hareketliydi suan azaldi yer darligindan eltim ise oglunda nerdeyse hic hissetmemis pek kipirdamazmis cocuktan cocuga demek degisiyor
uygaranne hunilimom tatlıda fayda etmiyor benimkine😍 iyi olsunlar sağlıklı olsunlarda bu duruma katlanırız
Tubademir85 uygaranne bende öyle aşırı sert benı uykudan uyandıran tekmeler yemedim 35.haftama girmek üzereyim. Her bebek farklı bence, kontrollerimde bebeğim elhamdülillah gayet sağlıklı gerisi mühim değil 😂bunu hıc dert etme😉
enfla uygaranne ınsaallah ya hepımz saglıkla kucagımıza alalım bnde oyle azalnca hareketlerı cok endıselenıorum ama doktor bugun oyle deyınce dedm keyfı o zaman sonucta bızde hergun aynı enerjıde olamıyoruz ondan heralde baya baya hareketlerı karakterıstk olmaya baslamıs 😄
Ebcog uygaranne bebek büyüdüğü için alanı daralıyormuş canım bende 34+4 gebeyım bendede oyle. Şişikliğim de bıraz indi gibi hissedıyorum üstelik
uygaranne Ebcog aaa bnde aynı şekilde eşime soruyorum karnım mı indi sanki şişkinliğim yok filan dıyorum 😊