Tiredmother bende sizinki gibi hazırladım. Sizinkine ek göğüs kalkanı bir de emzirme atleti koydum. Arkadaslarım dogumdan sonra üşüyebileceğimi söyledi. Dize kadar olan kalın coraplardan al mutlaka dediler. Dize kadar olan çorap aldım. Evden yumusak terliğimi bir de küçük bir havlu koydum. Gelinimiz ebe o da doğumdan sonra hemsireler altındaki kanı siliyorlar dedi büyük bir bez koy silmeleri için dedi. Pamuklu bir bez koydum onun içinde. Kendim için ıslak mendil bir de pecete aldım her ihtimale karsı