Nezoik canım seni anlıyorum ama şöyle düşün, o bölge dışardan gelen müdahaleye karşı çok hassas, yani doğum tabii bir olay olduğu için zaten orası ona uygun yaratılmış, doktor ya da ebe doğum anındaki haline göre bi karar verir zaten korkma kimse risk göze almaz ufak bi şüphe olsa bile direk sezaryene alır, ama şu var Sezaryen olanların iyileşme süreci uzun sürüyor yani hemen kendine gelemiyorsun ama normal doğumda doğumhaneden ayakta çıkanlar var bir şekilde o çocuk doğacak sonuçta rabbim hakkında hayırlısını nasip etsin