Cansu57 bazı insanlar için bu iyilik bulaşıcıdır lafına katılamıyorum malesef o kadar sakin ürkek bi şekilde gidiyorumki emin olun ama insan olmayan yine görmüyo beni.yaşım küçük cazgır birine yada saldırgan birine benzemiyorum riskli gebelik geçiyorum korka korka sorduğum sorular için bile azarlanarak cevap aldım her doktora bi soru hakkım değilmi ekranı bi kere bana çevirmediler bende göriyim bile demedim sıkıntısı olduğu halde anlatmadılar üsteleyerek sormadım sırf kızmasınlar bana bişey demesinler diye Allah bırakmasın hakkımı öylelerine her insan bir değil tabi siz iyisiyle karşılaşmışsınız demek