BeyzZaA ben kontrollerimi hep özelde olmuştum ama o gün kanunidekilere hak verdim çünkü yabancı gebe çok ve doktorlar anlamıyor onları ne dese doktorlar bakıyorlar sadece insanın sabrı bir yere kadar empati kurmak gerek. İlk başta bana da sert konuşuyorlardı sonra ben sakince durumumu bahsettim kontrolüm yapıldı nst ye bağlandım ordaki hemşireyle de sohbet ettim gülüştüm tekrar doktorların yanlarına gittiğimde gayet anlayışlı bir şekilde bana anlattı durumu sorularıma cevap verdiler ve o şekilde çıktım hastaneden. İyilik bulaşıcıdır insana nasıl gidersen öyle geliyorlar. ben özelde düşünüyordum doğumu gittiğim hastane haftam erken olduğu için başka hastaneye yönlendirdi direk sorumluluk alma yok özellerde şuan da bi aksilik olmazsa kanuni ye gitmeyi planlıyorum doğum için