gokturkhicret55 Canım ben senin gibi sanal ortamda kimseye çatmam mesela. Atışmak ayrı kavga etmek ayrı. Hele ki söz konusu çocuğunsa hasta olan oysa o stres her şeye bedel. Sen daha yaşamadan etmeden asıyorsun kesiyorsun görevden falan aldırıyosun. Hadi onları geçtim burda yaşadığımı gördüğümü anlatıyorum, ona bile tahammül edemiyorsun. Amacınız fikir, tecrübe almak değil mi ?