seyma281015 malessef cok guzel anlatım olmuş 👏 fakat ılk gebeliği ılk acıyı cekenlere de hor davranılması taraftarı değilim. Ne kadar dogum hastanesi olursa olsun kı, ben kanuni sultan süleyman da yapacağım. Yasa var kanun var kımse kimseyi tersleyemez fikrimce.