Esradiyorkii ahhh 🤦🏻 5.aya kadar hiç yiyemedim kahvaltı ürünleri.. Mercimek çorbası, tarhana, patates haşlama, akşamdan kalma bişeyler yiyodum aç kalmamak için, salata eşliğinde.. Ne yeşil varsa doğruyodum, normalde yemediğim kadar soğan yedim diyebilirim.. Çok iyi geldi.. Bi de sodalı ayran, mide bulantısını alıyodu🤞