Sbnmkls ama bence alışveriş yapmak gerçekten çok heyecanlı en sevdiğim bölümlerden yani 😎😎😍😍😍 bi de bizim 4 buçuk sene sonra tüp bebekle oldu çok şükür. Herkes çok heveslidir ama biz çok çabaladık sabrettik üzüldüm ağladım o yüzden galiba başka bir havayla alıyoruz eşyaları. 😎😎Allah hepimize kullanmayı nasip etsin inşallah 😍😍🐞😉