Rabiayce Ben varım canım inşallah 😍 26+1 deyim. Aslında gecen haftaya kadar daha pek bişey almamıştım 2 tulum, 1 penye yelek, 2 bere , 2 paket corap almıştım. ama geçen hafta şoka gelen küvet,kova,bakım çantasını aldık. dün bebek arabasını aldık. E bebekte 200liraya 50 lira hediye çeki vardı fırsat bilip aldık 😄 kazandığımız 450 lira çeki de hafta ici harcayacağız inşallah 🐞😍