seyma281015 Allah Allah yaa bende mi bi tuhaflık cidden anlayamadım. Tatlıyı çok sevmem zaten. Hamilelikte de değişen bişey olmadı. 2 parça çikolata yesem içim bayılıyo, hele baklava falan hak getiree🙄 bana ekşi tuzlu olsun tek. Benim de oğlum olacak 😄
Nalanktl E23ww Şekerin yoksa ye valla. Benim son iki ayım doktor kaçamak yapmama dahi müsade etmiyor. Meyveyi bile sayıyla yiyorum 🙄
Kuzeynermin E23ww yaaa ne güzel pek kilo almamışsın 👍🏻 ben alıyorum ve kafaya da takıyorum aldıgım kiloyu ama uzak da duramıyorum kiiii çikolatan😭🙊 bak çok bahsettik canım istedi😋😝
Gulsahural Kuzeynermin şuan kahkaha atabilirsin belki ben gecenin bi yarısı çikolata bulamayıp kakao içine şeker atıp yediğimi biliyorum 😀😀😀😀
nhlblr Valla ben de 32. Haftadayım 29 dam beri böyle. Kilo alcam diye korkup 10 kaşıktan sonra duruyorum😂oğlum olacak Allah’ın izniyle