E23ww NimetDilmen benim.bebiste 1 hafta onde gdiiyo gayet iyi dedi sorun teskil etmiyo canim senin hesabina gore dogar cocuk
Elifee NimetDilmen yok canım o sadece kilosunu boyunu falan gösteriyor benimki de 9 gün önde doktor Doğum tarihini etkilemez dedi
Elifee esractn yok canım benimki 36 haftalık tam tersi oldu ilk hafta Kars 3 günde önde sonra 20 şerde bir hafta oldu 30 larda 9 gün oldu canım fark
Cemrenin-yavrulari gokturkhicret55 daha doğum yapmadım 🙈 36+4 ama normal istiyorum ilk doğumum normaldi. Sezeryandan da korkuyorum zaten