esractn NimetDilmen kacinci haftadasiniz. Ben ikizlerime hamileyim 1 hafta onden gidiyor 25.haftadan sonra 4 gune düştü simdi tam haftasiyla uyumlu gidiyorlar suan 27 haftaligim. Ilerleyen zamnlarda tam haftasini yakaliyorlar yani
NimetDilmen esractn 26+6 yım canmyarım 27 haftalık olcam insaAllah. 2 qun önce doktor 1 hafta onde qidio bi sorun teşkil etmez dedi
Elifee esractn yok canım benimki 36 haftalık tam tersi oldu ilk hafta Kars 3 günde önde sonra 20 şerde bir hafta oldu 30 larda 9 gün oldu canım fark
kubratopal35 NimetDilmen benimde 2 hafta 3 gün önde ama başından beri öyle günü değişmedi mesela normalde 33 hafta içindeyim ama doktor 35 diyo ve onu baz alıyo.Sordum neden 35 dediğini ve boyu kilosu gelişimi bacağı kafası hepsi bir 35.eğer farklı olsaydı sat ı baz alırdım dedi.yani atıyorum kafa 34 kilo 35 boy 33 falan olsaydı.Aklında bulunsun.Ama her gittiğinde değişiyosa sat önemli olan.
NimetDilmen kubratopal35 Anladm canm takip ediyim ben onu bi bakalm hep byle mi qitcek yoksa normale dönecek mi
Muhammedamine NimetDilmen 40+1 haftalıkken doğum yaptım bebeğim 17 gün önde çıkıyordu ultrasonda 4.200 gr olarak ama söylediğim gbi günüm bile geçti erken doğmadı ayrıca 4.200 değil 3.960 gr doğdu yanılma payı olabiliyor
Ryhnytm NimetDilmen benimki de bir hafta önden gidiyormuş önce mi doğar normal zamanında mı bilemiyorum😌
Cemrenin-yavrulari gokturkhicret55 daha doğum yapmadım 🙈 36+4 ama normal istiyorum ilk doğumum normaldi. Sezeryandan da korkuyorum zaten