Bizim bebiş hiç durmuyo valla ilk zamanlar yan yatarken hafif yüzükoyun donuyodum. Şimdi sırt üstü biraz uykumu getiriyorum sonra saga dönüp yatıyorum. Sola hiç yatamıyorum nefes darlığı oluyo. Ama yüz kere pozisyon değiştirdigim de doğrudur 😄😄 uyuyabilmek bile bir mesele 😀