ilkayksck Zsydyg bende duramıyorum bu aralar tatlı ya talim🤣 ama sanırım hareketlı oldugumdan ve suyu cok ıctgımden almıyırum🤷♀️
ilkayksck Yenianne92 bende tam tersine yiyemedm bırde faranjit atlattım antıbıyotık yan etkı ettı falan hepsı bırlesınce gıttı😏
ilkayksck Zsydyg kuzum yememe degılde corba ıc acıkınca bı salata yap onu ye öğün olarak aralarda kuruyemiş ye meyve ye oturup masaya tabak tabak yemek yeme o çok kötü oluyo
Yenianne92 Zsydyg ay dusunmek bile istemiyorum insallah 15 16 yi gecmez ben zaten zayifta degilim suan da kalcam ve gobegim top gibi oldu