Nasirliiii 3 gün önce uçuş yaptım, aslında 35+3 idim ama doktorum 34+2 yazdı iyi ki de öyle yazmış, 28. Haftadan sonra mutlaka rapor alınmalı imiş, gerek devlette gerek özelde ücretsiz veriyorlar, maksimum7 gün önce aldığınız rapor ile binebiliyorsunuz ve tek mi ikiz mi onu belirtmesi gerekiyor raporun. Tek bebekte 35. Hafta dediği anda almıyorlar özellikle sunexpres sorun çıkarıyor😞 doktorunuza rica edin 35 in altında bir gün yazsın