hifabostanci hayırlı olsun hamilesin tabikide bariz net bi şekilde çıkmış ilk hamileliğimde bu şekilde net çıkmıştı ama suan ikinci hamileliğim test yaptığımda bunun yarısı bile çıkmamıştı testte çok silikti 4 gün sonra tekrarladım testi biraz daha netleşmişti 7. Gün doktora gittim 4haftalıktı ve kese oluşmuştu düşün suan 29 haftalığız 😂